Over de afdeling HR
02-12-2021 -door de medewerkers van HR
Als afdeling HR willen wij jullie graag informeren over wat wij doen en waarvoor je bij ons terecht kunt. Cora Hogenboom en Kelly Baltes zijn de HR medewerkers. Zij zorgen voor de administratieve afhandeling van indienst- en uitdiensttredingen, contractaanpassingen en – verlengingen en overige mutaties. Je kunt bij hen terecht voor bijvoorbeeld vragen over Cobra, inloggegevens voor de diverse systemen, Alrijne personeelspassen en het aanvragen van een werkgeversverklaring. Ook deze vragen kunnen naar hr@hpdelimes.nl gemaild worden. Daarnaast is Kelly het aanspreekpunt voor zaken met betrekking tot Werving & Selectie.
Heb je vragen in het kader van opleidingen en trainingen dan kun je bij Mathilda Boer of Angela Krukkert terecht. Henriëtte Kuipers is HR adviseur a.i. en adviseert de bestuurder en de leden van het MT. Daarnaast houdt zij zich bezig en is verantwoordelijk voor o.a. het HR-beleid. Daarnaast is zij aanspreekpunt voor complexe HR vraagstukken binnen onze organisatie.
Naast jullie te informeren wat wij doen, willen wij jullie ook graag attenderen op de cao Huisartsenzorg, zij maakt onderdeel uit van je arbeidsovereenkomst bij De LIMES. In de cao staan veel zaken duidelijk verwoord en kunnen veel van jullie vragen na het lezen van de cao beantwoord worden. Mocht je in de cao geen antwoord vinden op je vraag dan kun je contact opnemen met de afdeling HR via mailadres hr@hpdelimes.nl. Deze mailbox wordt zoveel mogelijk dagelijks gelezen, en je mail wordt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 3 werkdagen, beantwoord.
Mocht je na het lezen nog vragen hebben vernemen wij dat uiteraard graag via hr@hpdelimes.nl.
Terug naar overzicht